نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1894
-
الف
+

برای بهبود وضعیت فرهنگی در افغانستان برنامه ریزی می شود

«محمد طاهر زهیر» از نیاز به برنامه ریزی دقیق، مدیریت درست و تلاش دوامدار برای بهبود وضعیت فرهنگی افغانستان گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد طاهر زهیر» سرپرست و نامزد وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان روز گذشته 24 جوزا(خرداد) در نشستی با مسئولان بخش فرهنگی این وزارت بر تلاش و پیگیری های متداوم در عرصه فرهنگ تاکید نمود.

در این نشست روسای افغان فلم، آرشیف ملی، فرهنگ مردم، کتابخانه های عامه، آبدات تاریخی، باستان شناسی، هنرستان، تیاتر ملی، موسیقی و موزیم ملی، به ترتیب در رابطه به کارکرد ها، دستاورد ها و مشکلات و راهکارهایشان معلومات دادند.

آنان همچنان پیشنهادها، طرح ها و نظریات شان را به منظور بهبود امور و بیرون رفت از مشکلات با سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ شریک کردند و عمده ترین مشکل شان را کمبود بودجه و تشکیل و همچنان نبود جای مناسب به دفاتر این نهاد ها، بیان کردند.

«محمد طاهر زهیر» از کارکرد ها و دستاورد های مسئولان بخش فرهنگی این وزارت ستایش کرد و خاطرنشان کرد: همه به عنوان کارگزاران بخش فرهنگی به خاطر بهبود وضعیت فرهنگی کشور باید تلاش کنیم .

وی تاکید کرد که به منظور بهبود وضعیت فرهنگی در کشور و رفع مشکلات در این عرصه، به برنامه ریزی دقیق، مدیریت درست و تلاش های دوام دار نیاز است.

به نقل از باختر، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ از روسای مذکور خواست که پلان ها، پیشنهاد ها و نظریات شان را به شکل کتبی آماده کنند که با استفاده از آن برنامه های بهتر روی دست گرفته شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر